افزایش 20 درصدی قیمت تجاری موقت در مشهد در سال 94
نوشته شده توسط : سیمین

افزایش 20 درصدی قیمت تجاری موقت در مشهد در سال 94

 

محمد سهیلی در ارتباط با دلیل افزایش قیمت تجاری موقت در شهر مشهد اظهار داشت: افزایش یکباره به این دلیل بود که در سه سال گذشته هیچ افزایشی در این ارتباط صورت نگرفته بود.

 

وی افزود: افزایش تجاری موقت با توجه به كثرت مسافران تور مشهد برای سال 94 افزایش معقولی بوده اما این افزایش مبتنی بر درآمدی است که برای بهره‌بردار دارد و همچنین واحدهای تجاری هزینه‌هایی همچون مباحث ترافیکی و زیرساخت‌ها لازم برای سرانه یک متر مربع را به شهر تحمیل می‌کند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: در این ارتباط پیش‌بینی که صورت گرفته بر اساس آنچه که شهروند پرداخت می‌کند بسیار محدوده بوده و حدود 30 درصد از کل بهره‌‌ای را که از آن می‌برد به شهرداری مشهد پرداخت می‌کند.

 

سهیلی تصریح کرد: قیمت‌هایی که هم‌اکنون برای بهره‌برداری موقت پیش‌بینی شده رقم‌های بسیار پایینی است و به شهروندان نیز اعلام شده که اگر به قیمت‌ها اعتراض دارند با رقم کارشناسی 30 درصد این رقم از اجاره دریافت شود که به ندرت بهره‌برداری حاضر به این کار می‌شود.

 

عضو شورای شهر مشهد گفت: پیش‌بینی من این است که اگر برای سال 94 رشدی در این ارتباط در نظر گرفته شود، رشدی معادل 20 درصد اعمال شود.





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: افزایش 20 درصدی قیمت تجاری موقت در مشهد در سال 94 ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: